כיצד לנצח את האלגוריתם של ETSY במכירת מוצרי POD

עבור מוכרי הדפסה על פי דרישה (POD) ב-Etsy המשתמשים בפלטפורמות כמו Printify ו-Printful, תמונות מוצר מעולות חיוניות לדירוג גבוה להגברת המכירות. אבל תמונות mockup בלבד אינן ממירות כמו כמו עם תמונות מוצר על גבי מודלים אמיתיים .

מה הפיתרון?

הזמינו דוגמאות מהעיצובים שלכם

לפני השקת מוצרי ה-POD שלך ב-Etsy, הזמינו דוגמאות של עיצובים משלכם מ-Printify או Printful, למשל, הזמינו חולצת טריקו, ספל פוסטר עם העיצובים המיוחדים שלכם.

צלמו את המוצרים הפיזיים על גבי דוגמנים אמיתיים או עליכם

כאשר הדוגמאות שלך מגיעות, סגננו וצילמו אותן על רקע נקי בדיוק כפי שהן היו נראות ללקוחות. הצג את עיצוב ההדפסה המלא והדגש את פרטי המוצר הרלוונטיים.

השתמשו בתאורה טבעית

צלם את הדוגמאות שלך בתאורה טבעית בשעות היום. זה מציג את הצבעים והפרטים האמיתיים של איכות ההדפסה והמוצר. הימנע ממוקפאים או תאורה מלאכותית.

הציגו את המיתוג שלך

הקפידו ללכוד כל תיוג מותאם אישית, תגיות תלויות או אריזה המכילים את שם החנות או לוגו המותג שלך ב-Etsy. זה מאמת עוד יותר את המוצרים שלך.

רעננו עם תמונות חדשות

כשאת/ה מוסיף עיצובים חדשים, הזמינו דוגמאות חדשות וצלמו תמונות של מוצרים טריים. עדכן את היישומים הנוכחיים שלך מעת לעת עם תמונות חדשות גם כן.

האלגוריתם של Etsy והקונים המתמחים מחפשים אותנטיות ברשימות. השקיעו זמן וכספים בצילום מוצרים מודפסים משלכם. תמונות המוצר האמיתיות שיתקבלו יעזרו לחנות ה-POD ולרישומים שלך לבלוט ב- Etsy.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *