שירותים בפלטפורמת אטסי

אטסי על קצה המזלג (מקור: ויקיפדיה)

Etsy הוא אתר מסחר אלקטרוני הממוקד בפריטים בעבודת יד, פריטי וינטאג' ואספקת חומרים ליוצרים, כמו גם פריטים שיוצרו במפעל יחיד. פריטים אלה מכסים מגוון רחב, כולל מוצרי אמנות, צילום, בגדים, תכשיטים, מזון, אמבטיה ויופי, שמיכות, קישוטים, וצעצועים.

האתר הוקם ע"י שלושה יזמים בארה"ב ועלה לאוויר ביוני 2005. נכון ליום 31 בדצמבר 2014, יש באטסי 54 מיליון משתמשים רשומים כחברים והשוק המקוון לעבודת יד ומוצרי וינטאג' חיבר 1.4 מיליון מוכרים פעילים עם 19.8 מיליון קונים פעילים. אטסי סיימה את שנת 2014 עם סך מכירות כולל של 1.53 ביליון דולר, מתוך זה, 36.1% מרכישות שנעשו במכשירים ניידים ו- 30.9% מרכישות מחוץ לארצות הברית.

למה כדאי לי לפתוח חנות באטסי?

כל פלטפורמת מכירה בה ניתן להעלות את מוצרייך ולהתחיל למוכרם בזמן קצר ובהשקעה קטנה יחסית היא חלופה טובה להקמת אתר פרטי בו נדרשת השקעה גדולה, קידום וביסוס המותג. כמובן שהחסרון העיקרי הוא שהמשמעות היא כניסה לקניון ענק עם תחרות מאוד גדולה אך כאמור, מדי יום מגיעים לקניון הזה מיליוני מבקרים צמאים לקניות ואם יש לך מוצר טוב ומעניין בשוק עם ביקוש ער, יש סיכוי טוב להצליח למרות התחרות העזה. בנוסף, הקמת חנות באטסי יכולה להיות רק תחנת ביניים שבה ניתן לבחון את השוק וההיענות שלו למוצרים שלך וכן מקום טוב להתחיל בביסוס המותג בארה"ב ובניית קהל לקוחות נאמן.

שירותי EcommMax בפלטפורמת אטסי

EcommMax מספקת משפר שירותים בפלטפורמת אטסי עבור יוצרים צעירים ועד בעלי עסקים מבוססים.

  1. הקמת חנות אטסי
  2. ניהול וקידום חנות אטסי
  3. יעוץ לחנויות אטסי

נשמח לסייע לכם במתן שירות המתאים לכם ביותר.

בהצלחה!